Eine Plattform für die Wissenschaft: Bauingenieurwesen, Architektur und Urbanistik
Effect of the Realistic Tire Contact Pressure on the Rutting Performance of Asphaltic Concrete Pavements
Effect of the Realistic Tire Contact Pressure on the Rutting Performance of Asphaltic Concrete Pavements
Effect of the Realistic Tire Contact Pressure on the Rutting Performance of Asphaltic Concrete Pavements
Kim, Sun-Myung (Autor:in) / Darabi, Masoud K. (Autor:in) / Little, Dallas N. (Autor:in) / Abu Al-Rub, Rashid K. (Autor:in)
2018
Aufsatz (Zeitschrift)
Englisch
BKL:
55.80
Verkehrswesen, Transportwesen: Allgemeines, Verkehrswesen, Transportwesen: Allgemeines
/
74.75
Verkehrsplanung, Verkehrspolitik, Verkehrsplanung, Verkehrspolitik
/
55.80
Verkehrswesen, Transportwesen: Allgemeines
/
56.24
Straßenbau, Straßenbau
/
56.24
Straßenbau
/
74.75
Verkehrsplanung, Verkehrspolitik
Engineering Index Backfile | 1922
|More durable asphaltic concrete pavements
Engineering Index Backfile | 1950
|